U-trendy tilbøjeligheder

Friday, July 20, 2007

Stauderne er plantet

Der listede sig en mamelukærmebusk med hjem fra planteskolen i dag. 'Lavatera ukendt sort' står der på mærkaten. Jeg ville gerne have haft en 'Barnsley', men den var udsolgt, så det må vente til efteråret.
Jeg VAR ellers færdig med at indkøbe stauder til bedet, men men men, et par høstfloks måtte der til. Det viste sig egentlig at være en OK idé, for ellers ville bedet have været helt uden farver lige nu. Storkenæbbene skulle blomstre, men de er i en sølle forfatning og skal lige have tid til at komme sig.
Bedet er plantet til med
- lavendel
- høstanemoner
- 4 slags storkenæb
- 2 slags floks
- mamelukærmebusken
- juleroser (flest røde og en enkelt hvid)
- en enkelt hortensia
- og så har jeg planer om at omplante et par pæoner.
Til efteråret vil jeg strø 60-70 tulipanløg, og måske også nogle dorothealiljer.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ahh du skulle se den natur jeg ser her i USA. Bare lige en sommer hilsen fra Kontoret :-)

5:04 AM  

Post a Comment

<< Home