U-trendy tilbøjeligheder

Thursday, July 06, 2006

Snak


Jeg tror på, at planter har det bedre når man snakker med dem. Ikke at jeg snakker med mine - for det gør jeg ikke - men man kan vel dårligt snakke med nogen uden at ofre dem en vis del opmærksomhed. Og HVIS jeg nu var én af dem, der snakker med planter, så ville jeg helt sikkert opdage, hvis der 'var noget'. Altså hvis de var ved at blive ædt af utøj, eller ved at dø af tørst som her i sommervarmen. For der skal vand til. I vores gamle have var køkkenhaven et stort stykke jord med planter på. Nu er det 6 bede på 135 x 490. Dét, at de er hævet 10 centimeter over jorden betyder, at vandet løber fra dem. Eller også er det bare usædvanligt varmt og tørt vejr for tiden.

I dag har jeg høstet 2 solbær. De var sure, men alligevel en god fornemmelse på en helt ny busk. Der er et par enkelte ribs, som er klar i morgen. Jeg håber næsten, at fuglene kommer først.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home