U-trendy tilbøjeligheder

Saturday, May 30, 2009

P. Alexandra igen

Prinsesse Alexandra kan mere end én ting. Den laver både enkelte og dobbelste blomster. Har læst mig til, at den laver flest dobbelte først på sæsonen. Dejligt!

Er der nogen der ved, om purløg kan holde sig i buketter?

Jeg har hentet 72 georginestiklinger i dag. De er pottet, og de første 17 er sat i de nye bede. Jeg håber på, at de bliver til en fin hæk til efteråret. Hos Jesper i Grindsted købte jeg også nogle knolde: Edinburgh, Crazy Love og Vostrup. Der var flere garvede georginedyrkere, som alle var enige om, at Kenora Macob er meget svær at vinteropbevare. Hvis den dukker op i år, tror jeg, at jeg vil prøve at lave stiklinger :-)



Majblomsterne trives :-) Her er det natvioler, akelejer og lyngfloks.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home