U-trendy tilbøjeligheder

Friday, April 24, 2009

Nu er der liv

Tulipanerne trives! Der er cirka dobbelt så mange som sidste år, hvilket kunne tyde på, at jeg har været heldig. Mange af de forædlede tulipaner bliver angrebet af svampesygdomme og går til grunde i løbet af ganske få år. Jeg håber, at de her klarer skærene.


Det nye aspargesbed ser lovende ud. Vi starter så småt med at høste til næste år. Der er en enkelt plante, som ikke viser levstegn, så jeg tror, at jeg vil forsøge mig med at flytte den bedste af de gamle planter. Vi kom en sæson bagud i forhold til den oprindelige plan, fordi jeg kom til at grave de første planter halvvejs ned til kineserne. 'Erfaringer' - kaldes det vist.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hvis du kan finde noget tang der ikke er for frisk/saltet så er det godt at dække aspargesbedet med

8:59 AM  
Blogger Tine said...

Tak for tippet - det vil jeg huske.

6:23 PM  

Post a Comment

<< Home