U-trendy tilbøjeligheder

Friday, July 14, 2006

Sommerblomster


Jeg har gået og taget billeder af kornblomsterne de sidste dage. De bliver smukkere og smukkere. Jeg aner ikke, om det æstetiske indtryk har nogen betydning for humlebierne - men de kommer summende i stort tal. De kommer sammen med glimmerbøsser, gnavpander og andet godt, så min drøm om at høste buketter i favnfulde - ja, den får vente til en regnvejrsdag. Så må vi nyde synet udenfor så længe - og det gør vi så!

Til næste år får de forhåbentlig følgeskab af et par rækker med studenternelliker. Jeg såede et brev med frø i forgårs. De skulle godt nok i jorden senest juni måned, men vi må håbe, at der ikke er nogen, der har fortalt dem det... Jeg opdagede først bagefter, at de er toårsplanter, hvilket fint kan forklare, at vi ikke tidligere har haft meget held med dem. De er jo sikkert blevet hevet op om efteråret, - tsk tsk.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home