U-trendy tilbøjeligheder

Monday, June 18, 2007

Krukker

Det griber om sig med krukkerne i år. Her er et udsnit - øverst er det georgine, buxbom, vindheks, asters, lavendel, rosmarin, persille, mynte stedmoder og fuchsia. Nedenunder er det fuchsia og georginer.
Og til sidst lidt flere stedmoder - det er på det sidste med dem. Der er også krukker med nogle små træer, som jeg ikke kender navnet på, så er der clematis med en smuk bunddække, som jeg heller ikke kan huske hvad hedder, nogle pelargonier, en enkelt rose og flittiglise, margueriter og blå hængelobelier i lange baner.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tager det ikke også lang tid for dig at vande disse krukker. Jeg har lige prøvet at så ærteblomster i en stor krukke, sat nogle pile grene så de kan kravle op af dem. Håber. Dejlig blog du har :-)

11:37 AM  
Blogger Tine said...

Tak for de rosende ord. Og jo, det tager tid, men det er dejligt imens. Det er lidt sent at så ærteblomster, så jeg ville ikke håbe for meget, hvis jeg var dig. Ærteblomster kan vistnok allerbedst lide at blive forkultiveret og så plantet ud i maj-juni, når de allerede er 25 centimeter. Men jeg glæder mig til at se dem på din blog :-)

11:40 PM  

Post a Comment

<< Home