U-trendy tilbøjeligheder

Sunday, June 04, 2006

Løjtnantshjerte

Sjovt, som planterne er ret store, før jeg får øje på dem... I dag var det så løjtnantshjerte, der meldte sin ankomst. For 4 uger siden lagde jeg 4 små - ja, knolde er vel så meget sagt - men sådan nogle. De er alle kommet op, - billedet viser den største. Ja ja, jeg ved godt, at det kan være svært at bedømme størrelsen i det udsnit.

Samtidig med løjtnantshjerterne lagde jeg georgineknolde. Det har jeg aldrig prøvet før, men da jeg først kom i gang med at købe ind, kunne jeg ikke rigtig få hold på det igen.
Der er:
- Fascination
- Leonardo
- Siemen Doorenbos
- Park Record
- New Dimension
- Apache
- My Love
- Motto
- Café au Lait
- Arabian Night

Særlig de 2-3 sidstnævnte venter jeg mig meget af. Ingen af georginerne er kommet op - men de skal jo også lige gennem 10 cm jord mere end løjtnantshjerterne. Min nabos georginer er kommet op for 4-5 dage siden, men hun lagde dem en uge tidligere. Nu må vi se.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home